IF YOU DON'T SEE ANY PICS, PLEASE CLICK HERE.

PREMIUMWELCOME TO PREMIUM SPRING/SUMMER 2012
deutschenglish
Welcome to PremiumWelcome to Premium

Um Akkreditierung, Anreise und Aufenthalt während der PREMIUM und der MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN so angenehm wie möglich zu gestalten, möchten wir im Folgenden auf unsere besonderen Services hinweisen.

Akkreditierung ÜberschriftAkkreditierung

Bitte registrieren Sie sich und Ihr Team online! Die Akkreditierung steht allen Fachbesuchern ab sofort zur Verfügung.

Zur Akkreditierung

Bahn ÜberschriftAnreise Bahn

In Kooperation mit der Deutschen Bahn bieten wir allen Besuchern attraktive Sonderkonditionen für die Anreise zur PREMIUM.

Hotels Überschrift

Unsere Partnerhotels bieten Ihnen Zimmerkontingente zu besonders günstigen Preisen unter dem Code “PREMIUM FASHION”. Wir empfehlen eine rasche Reservierung!

HOTEL ELLINGTON BERLIN  HOTEL ELLINGTON BERLIN

Kategorie 4 Sterne
Zimmer ab 135€ exkl. Frühstück
Telefon +49 (0)30 683 150
www.ellington-hotel.com

Das Ellington Hotel ist mit seiner zentralen Lage zwischen Ku´damm, Zoo und KaDeWe die perfekte Adresse für Ihren stilvollen Berlin Besuch. In dem denkmalgeschützten Gebäude aus den Goldenen Zwanzigern erwarten Sie Eleganz und Qualität in einer ganz besonderen Atmosphäre. Die 285 Zimmer des Design-Hotels unterteilen sich in moderne Einzel- oder Doppelzimmer in verschiedenen Kategorien, unterschiedliche Suiten bis hin zu den Turmsuiten mit atemberaubendem Blick über die Dächer Berlins, direkt auf die Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche.

SANA BERLIN HOTEL  SANA BERLIN HOTEL

Kategorie 4 Sterne Superior
Zimmer ab 133 € exkl. Frühstück
Telefon +49 (0)30 200 515 1200
www.berlin.sanahotels.com

Das First Class 4* Superior SANA Berlin Hotel liegt in bester Lage der Berliner City West und ist nur wenige Gehminuten vom KaDeWe entfernt. Mit 208 Zimmern inklusive 13 Suiten und 42 SANA Residence Apartments eignet sich das SANA Berlin Hotel perfekt für einen kurzen oder langen Aufenthalt. Das Wellnesscenter mit Innen-Pool lädt zum Entspannen ein. Im Restaurant „NAU“ können Sie ein inspirierendes Lunch oder Dinner genießen. Die “F8 – Fate – Bar and Lounge” lockt mit modernem Design, Lounge-Musik, kreativen Drinks und Speisen.

GRAND HOTEL ESPLANADE  GRAND HOTEL ESPLANADE

Kategorie Lifestylehotel
Zimmer ab 119 € exkl. Frühstück
Berlin-Tiergarten
Telefon +49 (0)30 254 788 255
www.esplanadeberlin.com

Willkommen im Grand Hotel Esplanade Berlin, dem Lifestylehotel der deutschen Hauptstadt. Mit unserer Top-Lage zwischen Kurfürstendamm und Potsdamer Platz liegt unser Haus ganz nah an den Hot Spots der Stadt. Wir sind lebendig, kosmopolitisch und ausgesprochen individuell, kurz: ein modernes Grand Hotel mit einladend hellen Zimmern und herzlichem Service. Absolute Highlights unseres Hauses sind die legendäre Harry’s New-York Bar und unsere Wellness-Oase „afino Spa by Esplanade“ auf 480 m² und drei Ebenen.

Shuttle Überschrift

Unser Shuttleservice verbindet die PREMIUM mit der MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN und anderen wichtigen Fashion Hot-Spots. Mit freundlicher Unterstützung von

Shuttle
Mercedes-Benz Fashion Week Berlin Magazine

Coming soon! MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN Magazine N° 12 mit Infos zu Events, Fashion, Trends und Szene in und aus Berlin.
Erscheinungstermin: Juni 2011

I LIKE

Werden Sie Fan der PREMIUM auf Facebook!

FOLLOW US ON FACEBOOK  I  FOLLOW US ON TWITTER  I  UNSUBSCRIBE

PREMIUM EXHIBITIONS GMBH  I  LUCKENWALDER STRASSE 4–6  I  10963 BERLIN
TEL +49 (0)30 6290850  I  FAX +49 (0)30 62908550  I INFO@PREMIUMEXHIBITIONS.COM
WWW.PREMIUMEXHIBITIONS.COM

welcome to premiumwelcome to premium

In order to make your accreditation, travel and visit to PREMIUM and MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN as pleasant as possible, we’d like to inform you of our following special services.

AccreditationACCREDITATION

Please register yourself and your team online! Accreditation forms are available now for all trade visitors.

To accreditation
 TrainTRAIN

In cooperation with the German Rail System, we are offering attractive special terms to all visitors for their trip to PREMIUM.

More Information

Hotels

Our partner hotels offer rooms at especially favorable rates under the code “PREMIUM FASHION”. We recommend reserving early!

HOTEL ELLINGTON BERLIN  HOTEL ELLINGTON BERLIN

category 4 stars
rooms from 135€ excl. breakfast
phone +49 (0)30 683 150
www.ellington-hotel.com

The Ellington Hotel, with its central location between the “Ku´damm”, the Zoo and the KaDeWe department store, is the perfect address for your stylish Berlin visit. Elegance and quality in a very special atmosphere await you in the listed building, erected in the “Golden Twenties”. The 285 rooms of the design hotel are divided into modern single and double rooms in various categories, different suites through to the tower suites with a breathtaking view over the roofs of Berlin, to the Kaiser-Wilhelm-Memorial Church.

SANA BERLIN HOTEL  SANA BERLIN HOTEL

category 4 stars superior
rooms from 133 € excl. breakfast
phone +49 (0)30 200 515 1200
www.berlin.sanahotels.com

The First Class 4* Superior SANA Berlin Hotel is central located in Berlin, near the world-famous KaDeWe department store. With 208 rooms (including 13 suites and 42 SANA residence serviced apartments), SANA Berlin Hotel offers a choice of accommodations to suit everyone, be it for short or long stays. Additional hotel facilities include the restaurant “NAU” with “Atlantic cuisine of Portuguese inspiration, the F8 – Fate – Bar and Lounge and a wellness area with indoor swimming pool, sauna, fitness room and massage service.

GRAND HOTEL ESPLANADE  GRAND HOTEL ESPLANADE

category Lifestylehotel
rooms from 119 € excl. breakfast
Berlin-Tiergarten
phone +49 (0)30 254 788 255
www.esplanadeberlin.com

Welcome to the Grand Hotel Esplanade Berlin, the German capital’s premiere lifestyle hotel. Our hotel is situated between Kurfürstendamm and Potsdamer Platz, close to all the hotspots of the city. We are lively, cosmopolitan, and very much individual – in short: a modern-day grand hotel with bright and inviting rooms that puts the well-being of our guests first. The absolute highlights of our hotel are the legendary Harry’s New-York Bar and the “afino Spa by Esplanade” on 480 m² and three floors.

Our shuttle service connects PREMIUM with MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN and other important fashion hot spots. With the friendly support of

SHUTTLE

Coming soon! MERCEDES-BENZ FASHION WEEK BERLIN Magazine N° 12 with information about events, fashion, trends and scene in and from Berlin.
Publication date: June 2011

I LIKE

Become a fan of PREMIUM on Facebook!

FOLLOW US ON FACEBOOK  I  FOLLOW US ON TWITTER  I  UNSUBSCRIBE

PREMIUM EXHIBITIONS GMBH  I  LUCKENWALDER STRASSE 4–6  I  10963 BERLIN